V srpnovém reportu zisku z pasivního příjmu jsem s povděkem kvitoval růst, který přišel i v době, kdy jsem se svým projektům téměř vůbec nevěnoval. Ve stejném duchu se nesla i polovina měsíce září, kdy jsem se stále nedokázal nastartovat na pracovní vlnu a své projekty jsem dost zanedbával. Toto jsem si mohl dovolit i díky mým spolupracovníkům (externí autoři), kteří mi automaticky publikují články.
Nedá se tak říci, že by mé projekty stagnovaly, spíše již nevyžadují tolik mé pozornosti. Tradičním nakopávačem tak pro mě byl již 30. NETsraz, kde jsem opět potkal několik zajímavých lidí, načerpal jsem inspiraci do dalších měsíců a řekl si, že opět začnu makat :-)
Před odečtením nákladů se mi tak prvně podařilo dosáhnout hranice příjmu 40.658Kč. Po odečtení nákladů to pak na mém účtě vypadá následovně.
Výsledky za září 2013
AdSense: 8103Kč
Affiliate: 23747Kč
PR články: 2000Kč
Odkazy: 2640Kč
Celkem: 36490Kč (růst o 49%)
Návštěvnost mých projektů za září
Přes má očekávání na růst mi celková návštěvnost oproti srpnu poklesla a celkem na mé weby dorazilo 64 078 návštěvníků za měsíc. Naštěstí to ale nemělo žádný vliv na mé zisky.
Plány vs. skutečnost
Zářijové plány v podobě pokoření hranice zisku 30.000Kč se mi podařilo splnit, kdy jsem tuto, pro mě doposud bájnou hranici, pokořil. Affiliate partneři mi navíc konečně schválili několik zajímavých provizí, což se pozitivně promítlo v celkových příjmech.
Z čeho jsem měl v září asi největší radost je růst v oblasti AdSense. Zřejmě změnou reklamních formátů ze strany AdSense mi vzrostlo CTR a poprvé se mi tak podařilo překonat prozatím nedostižnou hranici 8.000Kč.
Do PPC kampaní na podporu svých affil webů jsem nainvestoval 4.168Kč a celkově mi tak affiliate vydělal 27.915Kč.
Pravidelné čtenáře tento řádek nepřekvapí, linkbuilding opět velká nula.
Plány pro říjen
- dosáhnout hranice zisku 40.000 Kč
- dosáhnout souhrnu měsíční návštěvnosti 75 000
- dosáhnout zisku z AdSense ve výši 9.000 Kč
- díky affiliate webům vydělat 30.000 Kč
- zapracovat na linkbuildingu
Zdravím, nejspíš už jsi o tom psal, ale nemohu to najít. kolik vlastně provozuješ webů?
Petře, hlavní podíl na zisku má cca 5 webů zaměřených na prodej PR článků, odkazů a PPC. K tomu mám dalších 5 affil webů.
Páni, tak jo je hodně dobré :-) Myslel jsem, že budeš mít desítky webů a ne jednotky. Díky za odpověď.
Tak vlastních webů mám celkem 29, ale buď se o ně vůbec nestarám nebo vydělávají jen naprosté minimum.
Ty vyděláváš na affilu jedině z trafficu přes PPC? To bys měl moc pěkné ROI :)
Imho na Adsense 9k/měsíc se dá dosáhnout docela snadno, stačí najít pár dobrých hledaných longtailů, napsat o tom články, pingnout Seznamu a sehnat na ně pár backlinků, přivádí to traffic skoro hned.
Radku, není tomu tak, že bych jel jen přes PPC. Mám několik více či méně úspěšných webů, které jsou zaměřeny primárně na affil a pak ještě takové, kde je affil jako doplňkový zdroj příjmů k AdSense. Pak zkouším i propagaci přes Facebook :-)
A navíc v té sumě za PPC je obsažen i traffic, který posílám na některé stránky svých magazínů.
U mě ten AdSense až tak moc nejede, jelikož jej mám nasazen na webech, kde jsou ceny za proklik maximálně do 3Kč a CTR mám, když dobře, tak 2%.
Takhle napsaný je to všechno strašně jednoduchý, ale v praxi, kam se na vás hrabu, pánové. Taky rostu, jen v menších číslech a pomalu :(
Můžu nestoudnou otázku? Z affilu ti dělá víc Trikator nebo Dodobros? :-)
Na nestoudnou otázku nestoudná odpověď :-) Dodobros mi dělá docela pěkné peníze, jen mi dost vadí velké množství neschválených konverzí a taky dost dlouhá doba, než mi konverze schválí. To Trikátor provize schvaluje automaticky a vratky nemá téměř žádné.
super výsledky, držím palce aby si sa dostal aj do sto tisícových čísel mesačne :)
Peto, děkuji za přání. Tebou zmíněná meta je mým neskromným cílem :-D
Čas přestat psát reporty, nebo aspoň výdělky. Kopírovači jsou již příliš blízko. :D
Andre, ani nevíš jak blízko pravdě seš, asi s tím skončím jako Bronzi :-)
O jake zmene v Adsense mluvite prosim?
Nagi, mluvím o těch „přesouvacích“ reklamách, kdy návštěvník vidí celou jen jednu reklamu a další reklamy jsou jakoby sbalené. Pokud se návštěvník zajímá o detaily reklamy jiné, musí si danou reklamu rozkliknout. Díky těmto formátům vidím docela zajímavý nárůst CTR.
Jak jsou v Adsense označeny prosím?
Jak by měly být označeny? Stačí dát v AdSense rozměr např. 336×280 a zvolit textový formát reklam. Google pak nahodile bude zobrazovat nové grafické rozložení reklam v daném bloku.
Velice impresivní čísla, ale píšeš že články na weby si necháváš psát, to musí docela lézt do peněz a nezanedbatelně zvyšovat náklady ne? Kolik článků tak měsíčně publikuješ?
Karle, není tomu tak. V některém ze svých předchozích článků jsem psal, že za články měsíčně platím nižší jednotky tisíc. Ono při nákupní ceně okolo 50Kč/článek to vychází vcelku dobře :-)
Krásně to jede nahoru, jen tak dále, paráda :) Kolik času ti to celkově zabere? Máš přehled?
Honzo, teď už to vcelku jde a věnuju se tomu celkem tak 3-4 hodiny denně. Víkendy si už ale držím volné, stejně tak i některé dny v týdnu a nedělám buď vůbec nic nebo se věnuju offline podnikání :-)
Pepo, gratuluji. Mohu skromnou otázku ?
Jaké jsou tvé náklady na PPC ?
Snuggy, když se tak skromně ptáš :-) Částku zmiňuji v článku v sekci Plány vs. skutečnost. Abys ale nemusel hledat, v září jsem na PPC vydal 4.168Kč. Co jsem se tak díval do předchozích nákladů, tak kolem 4.000Kč měsíčně za PPC kampaně vydám vždy. Přičemž mi náklady vychází shodně jak v AdWords (2.000Kč), tak i v Skliku (2.000Kč).
Fakt pěkný, jsem opravdu zvědavej jak vysoko to s tím pasivním příjmem dosáhneš, budu rozhodně sledovat, snad s tím blogováním nepřestaneš.
Blogovat snad konečně začnu pořádně :-) Nějak se v poslední době nemůžu dokopat k psaní i jiných článků, než jsou jen reporty zisků :-D
Velmi pohledna cisla, gratul !