Jak vybudovat úspěšný magazín – 1. část: téma, doména, technické zázemí
Stejně jako bulvární magazíny jsem úmyslně zvolil zavádějící nadpis. Přeci jen s magazínem teprve začínám [...]
Prosinec je zdárně za námi… a co dál?
V prosinci jsem, asi stejně jako ostatní čekal rapidní růst příjmů, který se však příliš [...]
Má cenu začínat s magazínem?
K tématu tohoto článku mě přiměla diskuze s lidmi na NET srazu v Belohradě, kde [...]
Proč mám u některých reklam tak nízké CTR?
Asi každý z nás sleduje návštěvnost svých projektů (ideálně přes Google Analytics) a ze získaných poznatků [...]
Listopad 2012 a jeho hodnocení
V listopadu se mi nedařilo tak dobře, jak bych očekával. Je to zřejmě dáno tím, [...]
Jak jsem testoval nové reklamní bloky Skliku
Pod tíhou informací na některých blozích, které vynášely nové grafické reklamy Skliku do nebes, i [...]