Jak na referral spam – vyčistěte si data z Google Analytics
V mém předchozím příspěvku o Bounce rate mi Zbyněk napsal, ať si dám bacha na zkreslené statistiky vyhledávání, které dělá referral spam. Jelikož na tento [...]
V mém předchozím příspěvku o Bounce rate mi Zbyněk napsal, ať si dám bacha na zkreslené statistiky vyhledávání, které dělá referral spam. Jelikož na tento [...]
Bounce rate – míra opuštění, míra okamžitého opuštění stránky. Údaj, který lze najít v nástroji pro sledování návštěvnosti Google Analytics, udává, kolik procent návštěvníků opouští [...]
Mé výsledky za únor 2015 se zpožděním a telegraficky :-) […]
Pro červen jsem si stanovil vcelku vysoké cíle a to i přes nadcházející letní sezónu, která měla zahýbat s návštěvností a s ní spojenými zisky. [...]
V květnu jsem měl velké cíle, a sice překonat extrémně úspěšný duben. K mému překvapení se mi to podařilo a vyrostl jsem téměř o dalších [...]
Před nedávnem jsem zakládal jeden svůj nový projekt pro který jsem si zakoupil novou doménu. V té době jsem rovněž vlastnil doménu s podobnou tématikou, [...]
Máme vybraný obsah magazínu, registrovanou doménu, vybrán redakční systém a vhodnou šablonu, zajištěny redaktory a pomalu získáváme návštěvnost. Teď by to chtělo projekt nějak finančně [...]
Myšlenka vytvořit magazín o svatbách pro mě není nová, napadla mě někdy v první polovině loňského roku, kdy jsem si rovnou zaregistroval doménu www.svatebniasistentka.cz, poladil [...]