Jak vybudovat úspěšný magazín – 7. část: sdílení a sociální sítě
Magazín máme v běhu, postupně jsou publikovány texty, přidávány obrázky, roste návštěvnost. Na různých místech vídáme zkazky, jak je dobré mít sdílený obsah na všech [...]
Magazín máme v běhu, postupně jsou publikovány texty, přidávány obrázky, roste návštěvnost. Na různých místech vídáme zkazky, jak je dobré mít sdílený obsah na všech [...]
Bounce rate – míra opuštění, míra okamžitého opuštění stránky. Údaj, který lze najít v nástroji pro sledování návštěvnosti Google Analytics, udává, kolik procent návštěvníků opouští [...]
Možná jste si při editaci kategorií a štítků všimli pole Popis a nevědli jste, k čemu slouží. Pokud do tohoto pole napíšete vlastní text, můžete [...]
Snesete kritiku? Já ano, samozřejmě musí být konstruktivní a věcná, protože jen ta nás posune dál. Navíc, když člověk dělá na daném projektu sám, často [...]
Již v počátcích spouštění magazínu o svatbách jsem zvolil cestu použití obrázků dostupných přes vyhledávání v Google a Bing Images. Vždy jsem pod obrázkem uváděl [...]
Máme vybraný obsah magazínu, registrovanou doménu, vybrán redakční systém a vhodnou šablonu, zajištěny redaktory a pomalu získáváme návštěvnost. Teď by to chtělo projekt nějak finančně [...]
Myšlenka vytvořit magazín o svatbách pro mě není nová, napadla mě někdy v první polovině loňského roku, kdy jsem si rovnou zaregistroval doménu www.svatebniasistentka.cz, poladil [...]
Již v počátku plánování rozjezdu magazínu o svatbách a svatební tématice jsem zavrhl psaní článků svépomocí. A to hned z několika důvodů. Toto téma mi [...]
Stejně jako bulvární magazíny jsem úmyslně zvolil zavádějící nadpis. Přeci jen s magazínem teprve začínám a tak je jeho případná ziskovost spíše jen mým zbožným [...]
K tématu tohoto článku mě přiměla diskuze s lidmi na NET srazu v Belohradě, kde jsem prezentoval svůj záměr vybudovat magazín zaměřený na ženskou část [...]