Převod na HTTPS – čísla a výsledky
V minulém článku o HTTPS převodu jsem slíbil, že po delším čase přinesu výsledky, kde ukážu, jak si převedené weby stojí. […]
V minulém článku o HTTPS převodu jsem slíbil, že po delším čase přinesu výsledky, kde ukážu, jak si převedené weby stojí. […]
Magazín máme v běhu, postupně jsou publikovány texty, přidávány obrázky, roste návštěvnost. Na různých místech vídáme zkazky, jak je dobré mít sdílený obsah na všech [...]
Stále přemýšlíte, zda přejít na všude proklamované HTTPS a bojíte se toho? Už nemusíte. Sám jsem úspěšně provedl převod několika svých webů na WordPressu na [...]
Máte blog nebo magazín na WordPressu, kde mohou návštěvníci přidávat komentáře? Víte, že toho můžete využít pro nalezení zajímavých expirovaných domén s historií? [...]
V mém předchozím příspěvku o Bounce rate mi Zbyněk napsal, ať si dám bacha na zkreslené statistiky vyhledávání, které dělá referral spam. Jelikož na tento [...]
Bounce rate – míra opuštění, míra okamžitého opuštění stránky. Údaj, který lze najít v nástroji pro sledování návštěvnosti Google Analytics, udává, kolik procent návštěvníků opouští [...]
Jak možná víte, obecně mám velké problémy s linkbudildingem, který jsem doposud nedělal téměř žádný. Říkal jsem si, že kvalitní obsah přitáhne návštěvnost i „bez [...]