Po rekordním prosinci jsem očekával pád z hrušky na zem. Pád sice přišel, ale nebyl tak hrozný, jak jsem očekával :-).
Jak již tak u mě bývá zvykem, mé příjmy z AdSense se opět pohybovaly okolo částky 7.000 Kč. Kde jsem ale zaznamenal nárůst byla oblast prodeje PR článků. V lednu se mi podařilo prodat články v množství, které jsem prodal za předchozí půlrok. Celkem jsem tak díky publikovaným PR článkům fakturoval 16.000Kč.
Příjmy z affiliatu
Po Vánocích se lidé uklidnili a nutně mi tak spadly prodeje z oblasti affiliatu a v součtu jsem dosáhl poloviny částky fakturované v minulém měsíci, tedy 22.472 Kč.
Návštěvníky na některé své weby dostávám skrze kampaně v AdWords a Skliku, kam jsem v lednu nainvestoval 3.530 Kč.
Po odečtení nákladů to pak na mém účtě vypadá následovně.
Výsledky za leden 2014
AdSense: 7.081 Kč
Affiliate: 18.942 Kč
PR články: 16.000 Kč
Odkazy: 2.040 Kč
Celkem: 44.063 Kč (pokles o 22%)
Návštěvnost mých projektů v lednu
Naštěstí už v lednu lidé usedli za své stroje, což se pozitivně projevilo na růstu celkové návštěvnosti mých projektů. Ta se po dlouhé době opět vyhoupla nad hladinu 70.000 přístupů, konkrétně mé weby navštívilo 70.557 návštěvníků.
Plány vs. skutečnost
Jelikož jsem očekával pád příjmů, pro leden jsem si dal srabácký cíl v podobě dosažení hranice příjmu 30.000Kč. I díky značnému nárůstu v oblasti prodeje PR článků se mi tuto hranici podařilo s přehledem pokořit. Pro další měsíce však na sebe musím začít být tvrdý, jinak se mi totiž nepodaří docílil vysněné hranice zisku v podobě 100.000Kč. Tu bych chtěl skromně pokořit v létě tohoto roku.
Plány pro únor
- dosáhnout hranice zisku 50.000 Kč
- dosáhnout souhrnu měsíční návštěvnosti 75 000
- dosáhnout zisku z AdSense ve výši 10.000 Kč
- díky affiliate webům dosáhnout 25.000 Kč zisku
- zapracovat na linkbuildingu
Leden
Pokud bych hodnotil leden v poměru ke svému pracovnímu nasazení, musím přiznat, že mám stále značné rezervy ve svých pracovních kapacitách. Musím si prostě na sebe uplést bič a musím začít pořádně makat.
I přes částečnou lednovou prokratinaci se mi podařilo koupit plugin WP All Import, který mi umožní automatické plnění mých webů pomocí produktů. Měly by se mi tak do určité míry uvolnit už tak volné ruce a mohl bych své weby rychleji a snadněji posouvat dopředu. Teorie je hezká věc, jsem zvědav na praxi… :-)
Koncem měsíce se mi navíc podařilo koupit jeden web, který by mi v poměrně krátké době mohl navýšit mé zisky skrze AdSense a prodej PR článků.
Plánů na únor je dost, tak držte palce, ať splním alespoň polovinu z nich :-D.
Solidni narust prodeju clanku – videl jsem tve weby v nekterych ppp systemech – prodavas predevsim tam, nebo jsi mel spise hodne prodeju naprimo – medialky, agentury, apod.? Diky za odpoved :)
Ondro, něco málo měsíčně prodám přes PPP. Valnou většinu ale prodávám přímo, přes různé SEO konzultanty a agentury.
Tak pěkné výsledky…mně by hlavně zajímalo, na kterých webech prodáváš PR články..to je celkem ranec peněz…
Petře, když se podíváš na výsledky z předchozích měsíců, tak zjistíš, že se jedná o výkyv, který se bohužel pravděpodobně nebude opakovat v dalších měsících. Tento měsíc se mi podařilo prodat články i na webech, kde jsem články neprodal i celý rok :-)
Hezká čísla. Já mám celkovou návštěvnost poloviční, ale tržby jen třetinové. To bude asi tím, že nedělám zatím affil ;) Ale lednové příjmy proti loňskému prosinci stoupli, takže jsem rád, že mi to pořád roste. Za chvíli tě možná doženu. Jenže ty už budeš zase dál, takže taky neusnu na vavřínech.
Jirko, tak koukej pořádně makat, ať mi začneš šlapat na paty a já dostanu další motivaci ;-) Držím Ti palce!
Stále to jsou pěkná čísla, kor když máš minimální náklady. Jinak nezrušil Sklik všechny inzeráty na Andropharmii? Mně je ani nepovolili a teď koukám, že ani tobě inzeráty neběží.
S čísly jsem spokojen i já, stejně tak i s nízkými náklady :-). Na Skliku jsem své kampaně pro produkty Andropharmie zastavil komplet. Nějak špatně mi to začalo konvertovat…
Andropharmia je poslední dobou nějaká divná, hrozně se oproti dřívějšku protahuje doba schválení prodeje, poslední prodej visí na schválení už 2 měsíce, jen jestli se tam něco neděje. Pepo jak dopadl test s AdSense? Nějaké výsledky, či zlepšení? Když tak napiš do meilu.
ps: jak jsi dopadl v soutěži na jazycích?
U Andropharmie mám stejné zkušenosti. Schvalování provizí trvá i u mě 2 měsíce. Údajně je to kvůli vratkám… Test AdSense nedopadl podle mých očekávání, víc Ti napíšu do mailu.
U těch jazyků nevím, před koncem měsíce jsem byl první, pak mi ale neschálili docela dost provizí, tak nevím, jak to nakonec dopadlo. Žádné oficiální stanovisko ještě nemám :-)
Aha, tak jsem zvědav jestli budeš na bedně :-) Já jsem ten affil měl nasazenej ještě když jel na PAPu, pak ho dost nešetrně ukončili, bez nějakého pardonu, provize fuč atd. tak jsem na ně dost zanevřel, ale je tam nová manažerka, tak uvidíme.
No napiš, jsem na to zvědavej.
Možná jsem to někde přehlédl Pepo, ale kolik máš webů? Resp. na kolik webů připadá ta návštěvnost?:-)
Adame,
celkově mám kolem 30 webů, které nějakým způsobem vydělávají. Na hlavní návštěvnosti se však podílí zhruba pětina z nich.
Gratuluju k pokračujícím skvělým výdělkům! :)
Ty PR články mě zaujaly, nikdy jsem se tomu nevěnoval. Nemáš nějakou radu/návod/odkaz, kde bych se mohl dozvědět víc, jak proaktivně získat kupce/objednavatele?
Díky a přeju hodně štěstí!
Ahoj Jendo,
v tomto týdnu chci sepsat samostatný článek věnující se právě prodeji PR článků. Tam sepíšu více info :-)
bezi ti adsense na vsetkych weboch? resp aka navstevnost robi tych 7tis? diky
Ahoj, AdSense mi neběží na všech webech. Mám weby, kde kombinuji affil a AdSense, ale mám i weby, kde běží pouze affil.
Teď jsem to počítal a návštěvnost, kterou jsem měl na webech s AdSense se v lednu pohybovala okolo 60.000.